Jubileumevent 17 september 2016

Jubileumevent 17 september 2016
5-10-2016

Op zaterdag 17 september 2016 vond ons 90-jarig jubileumevent plaats in Leerhotel Het Klooster te Amersfoort. Tijdens het event werd stilgestaan bij de verander(en)de wereld van zowel Aesculaap als de dierenartsen. Maar hoe kan de dierenarts nu omgaan met deze verander(en)de wereld? Sprekers Astrid Oversier en Wouter de Vries deelden hun gedachten hierover. En onder het genot van een hapje en drankje sloten we deze fantastische dag af. Bent u benieuwd naar de foto’s die op deze dag zijn gemaakt of wilt u het gehele verslag bekijken? Lees dan snel verder!


Op zaterdag 17 september 2016 vond ons 90-jarig jubileumevent plaats in Leerhotel Het Klooster te Amersfoort. In de kerkzaal van dit voormalige klooster werd het event geopend door onze salesmanager Petra Sannes-Reijnen. Hierop volgend werden alle aanwezigen persoonlijk welkom geheten door directeur Nanno Mulder.

Tijdens het voorwoord werd stilgestaan bij de verander(en)de wereld van zowel Aesculaap als de dierenartsen. Zo is ketenvorming een verschijnsel dat in de dierenartsenwereld steeds vaker voorkomt, net zoals dierenartsen gevestigd in tuincentra. Maar ook de wereld van Aesculaap is aan verandering onderhevig. Zo worden services steeds belangrijker om de dierenarts als dienstverlener optimaal te kunnen ondersteunen. Denk aan services als E-mailmarketing of onze Recept-aan-huis service.

Hoe de wereld precies zal veranderen weten wij ook niet, maar dat hij verandert is zeker. Maar hoe kan de dierenarts nu omgaan met deze verander(en)de wereld? Sprekers Astrid Oversier en Wouter de Vries deelden hun gedachten hierover.

Astrid Oversier is gespecialiseerd in businessmodellen. Een businessmodel geeft antwoord op 4 vragen: Wie (zijn uw klanten)?; Wat (zijn de problemen die opgelost worden)?; Hoe (wordt waarde-propositie gecreëerd)?; Waarom (genereert het businessmodel winst)?

Wouter de Vries is gespecialiseerd in dienstenmarketing, waarin onderscheidend vermogen een grote rol speelt. Hierin stelt hij 4 B’s centraal: Behoefte (van uw klant); Belofte (waar staat u zelf voor); Beleving (hoe ervaart de klant het) en uiteindelijk Bewijs (welk bewijs heeft u gegenereerd aan het eind van het jaar).

Tijdens het slotwoord werden de sponsoren Fendigo, Merial, AST, Krka, Bayer en Zoetis nogmaals hartelijk bedankt voor hun bijdragen. Tot slot werden alle aanwezigen uitgenodigd voor een hapje en drankje in de kerkzaal.

Namens het gehele team van Aesculaap danken wij alle aanwezigen voor hun komst!

Team.JPG
_MG_8812.jpg
_MG_8813.jpg
_MG_8815.jpg
_MG_8822.jpg
_MG_8826.jpg
_MG_8828.jpg
_MG_8831.jpg
_MG_8835.jpg
_MG_8836.jpg
_MG_8838.jpg
_MG_8843.jpg
_MG_8849.jpg
_MG_8851.jpg
_MG_8852.jpg
_MG_8853.jpg
_MG_8855.jpg
_MG_8859.jpg
_MG_8860.jpg
_MG_8862.jpg
_MG_8866.jpg
_MG_8868.jpg
_MG_8869.jpg
_MG_8875.jpg
_MG_8876.jpg
_MG_8880.jpg
_MG_8881.jpg
_MG_8883.jpg
_MG_8884.jpg
_MG_8886.jpg
_MG_8887.jpg
_MG_8890.jpg
_MG_8892.jpg
_MG_8895.jpg
_MG_8896.jpg
_MG_8899.jpg
_MG_8901.jpg
_MG_8903.jpg
_MG_8906.jpg
_MG_8909.jpg
_MG_8911.jpg
_MG_8912.jpg
_MG_8821.jpg
_MG_8913.jpg
_MG_8916.jpg
_MG_8917.jpg
_MG_8918.jpg
_MG_8921.jpg
_MG_8922.jpg
_MG_8923.jpg
_MG_8925.jpg
_MG_8926.jpg
_MG_8928.jpg
_MG_8929.jpg
_MG_8930.jpg
_MG_8932.jpg
_MG_8933.jpg
_MG_8935.jpg
_MG_8937.jpg
_MG_8938.jpg
_MG_8940.jpg
_MG_8941.jpg
_MG_8943.jpg
_MG_8945.jpg
_MG_8948.jpg
_MG_8949.jpg
_MG_8953.jpg
_MG_8959.jpg
_MG_8965.jpg
_MG_8970.jpg
_MG_8972.jpg
_MG_8976.jpg
_MG_8977.jpg
_MG_8978.jpg
_MG_8981.jpg
_MG_8982.jpg
_MG_8983.jpg
_MG_8984.jpg
_MG_8986.jpg
_MG_8989.jpg
_MG_8990.jpg
_MG_8992.jpg
_MG_8994.jpg
_MG_8996.jpg
_MG_8997.jpg
_MG_8998.jpg
_MG_8999.jpg
_MG_9000.jpg
_MG_9001.jpg
_MG_9003.jpg
_MG_9004.jpg
_MG_9006.jpg
_MG_9009.jpg
_MG_9016.jpg
_MG_9017.jpg
_MG_9019.jpg
_MG_9020.jpg
_MG_9021.jpg
_MG_9024.jpg
_MG_9026.jpg
_MG_9028.jpg
_MG_9034.jpg
_MG_9038.jpg
_MG_9039.jpg